§ Witryna girya.com.pl wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego świadczenia usług. Pozostanie w witrynie bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w Państwa urządzeniu. Dowiedz się więcej...
Zatrzymaj się i pomyśl dlaczego ćwiczysz ?
Dodano: czwartek, 26 wrzesień 2019r. | odsłon: 76 | 0 komenatzy (dodaj komentarz)
  • Udostępnij:

Zatrzymaj się i pomyśl dlaczego ćwiczysz ?

Zatrzymaj się i pomyśl dlaczego ćwiczysz ?

Stres psychiczny i fizyczny są ze sobą powiązane. Kiedy ktoś przechodzi silny stres psychiczny lub emocjonalny, jego ciało również doświadcza tego stresu fizycznie.

W zależności od osoby ćwiczenia mogą pomóc zmniejszyć stres lub go zwiększyć. W stresującym okresie lepiej być może NIE ćwiczyć (lub robić coś tak łatwego, jak chodzenie lub rozciąganie) niż zmuszać się do intensywnego treningu.

Pomysł wycofania się z ćwiczeń jest czasem sprzeczny ze wszystkim, co nakazuje nam nasze społeczeństwo. „Pracuj więcej”, „naciskaj mocniej”, „nie bądź leniwy”, „sen jest dla słabych”, „nigdy nie żałuj treningu” - to wszystkie popularne zwroty, które słyszymy ... ale ciągła mentalność go-go-go i nadmierna stymulacja technologią, której doświadczamy w naszym codziennym życiu, mogą wprawić nas w ciągły stres, psychicznie i fizycznie.

Jeśli pracujesz bardzo ciężko, powinieneś wziąć trochę wolnego. Dotyczy to zarówno twojej pracy, jak i ćwiczeń.

Niektóre często zadawane pytania, które ludzie zadają trenerom, to: „Jakie ćwiczenia powinienem wykonywać?”, „Jak często powinienem trenować?”, „Czy mogę ćwiczyć 5 dni w tygodniu?” I „Czy mogę ćwiczyć, boli mnie? ”.

Chociaż nie jest to, co większość ludzi chce usłyszeć, trzeba przestać pytać kogoś innego, co robić i nauczyć się dostroić do własnego ciała; usłyszysz, czego potrzebujesz, jeśli poświęcisz czas na słuchanie.

Jeśli czujesz się bardzo zmęczony po treningu z poprzedniego dnia, daj ciału odpocząć. Jeśli masz mnóstwo energii i nie możesz się doczekać, aby iść na siłownie, nie przejmuj się, że będzie to 3 czy 4 dzień treningowy z rzędu.

W dniu, w którym czujesz się zestresowany, relaksujący spacer lub rozciąganie mogą zrobić dla ciebie więcej na dłuższą metę niż zmuszanie ciała do treningu, którego się boisz. Często wielu ludzi zmusza się do ćwiczeń w dni, kiedy są wyczerpani i zestresowani, a może nawet pozbawieni snu. Czy podoba ci się czas spędzony na przebijaniu się przez ten trening, czy też zrobiłeś to, aby „spalić kalorie”?



Pamiętaj, że na wszystko, co robisz w życiu, poświęcasz swój czas - co jest Twoim NAJWYŻSZYM ZASOBEM.

„Spalanie kalorii” jest jak „marnowanie czasu”. Nie ma sensu, jeśli ci się nie podoba! Nigdy nie możesz mieć więcej czasu w życiu ... upewnij się, że spędzasz go mądrze.

żródło: KB fit Britt

Komentarze