§ Witryna girya.com.pl wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego świadczenia usług. Pozostanie w witrynie bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w Państwa urządzeniu. Dowiedz się więcej...
Dodano: wtorek, 10 wrzesień, 2019 69 odsłon

Sposoby na poprawę sprawności układu sercowo-naczyniowego dzięki Kettlebells

Niezależnie od tego, czy to kochasz, czy nienawidzisz, ćwiczenia sercowo-naczyniowe są kluczowym elementem każdego schematu ćwiczeń. Jeśli nie możesz chodzić po schodach lub biegać, czy naprawdę możesz uważać się za „sprawnego”?

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 5 wrzesień, 2019 105 odsłon

Rutyna w treningu z kettlebell.

Dla niektórych osób podnoszenie kettla może wydawać się nudne. Może tak to wyglądać, gdy przez 10 minut wykonujemy ten sam ruch.Jednocześnie uważa się, że całkowicie normalne jest robienie tego samego w kółko w sportach wytrzymałościowych, takich jak bieganie, jazda na rowerze lub wiosłowanie…

Czytaj więcej
Dodano: środa, 4 wrzesień, 2019 92 odsłon

Co jest ważniejsze: trening mobilności czy trening siłowy ?

Trening mobilności to po prostu trening siłowy na końcowych zakresach. Praca nad poprawą siły końcowego zakresu i kontrolowaniem zakresu ruchu sprawi, że wszystko, co robisz, będzie działać lepiej i poczujesz się lepiej. Mobilność jest kluczem do długowieczności i bezbolesnego ruchu. Po co robić sto przysiadów, jeśli bolą cię stawy podczas wykonywania ich, ponieważ nie masz niezbędnej mobilności? Wszystkim byłoby lepiej - z punktu widzenia zdrowi

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 3 wrzesień, 2019 88 odsłon

Kiedy ćwiczyć – rano czy wieczorem?

Wykonywanie treningu siłowego, niezależnie od pory dnia, jest tak samo skuteczne pod kątem budowy masy mięśniowej, jak i siły. Nie jest strategiczne, czy trenujecie rano czy trenujecie wieczorem. Pora dnia nie ma decydującego wpływu na to, jaki wynik osiągniecie.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 30 sierpień, 2019 30 odsłon

Trening girevoy okiem zawodniczki!

Nie ma tu dróg na skróty ani łatwiejszych opcji. Jest połączeniem sportu siłowego i wytrzymałościowego. Wymaga od zawodnika szeroko pojętej sprawności oraz siły - fizycznej jak i psychicznej.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 28 sierpień, 2019 17 odsłon

Do jakich ćwiczeń przydają się gumy do ćwiczeń?

Z pomocą gumy oporowej możliwe jest wykonanie w zasadzie każdego ćwiczenia. Świetnie intensyfikuje nawet najprostsze treningi i sprawia, że budowana jest siła a kondycja znacznie poprawiona. Guma wykorzystywana jest głównie do ćwiczeń pleców, ramion i barków, jednak nie tylko. Jakie jeszcze ćwiczenia zyskują, kiedy urozmaicimy je gumą do ćwiczeń?

Czytaj więcej
Dodano: środa, 28 sierpień, 2019 20 odsłon

Jak uatrakcyjnić trening crossfit dzięki kettle i gumom oporowym

Crossfit to trening siłowy i kondycyjny, który oparty jest na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. W czasie ćwiczeń najistotniejszy jest rozwój siły i masy mięśni, które wzmacniają siłę ich ruchu.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 28 sierpień, 2019 13 odsłon

Jak dobrać gumy do ćwiczeń?

Ćwiczenia, zarówno te pod okiem trenera, jak i w domowym zaciszu, są dużo ciekawsze i mogą okazać się wydajniejsze, jeśli dołączymy do nich różnego typu akcesoria. Niezastąpione są gumy oporowe, które wspomagają intensywne ćwiczenia wielu partii mięśni.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 7 sierpień, 2019 77 odsłon

Czego może nauczyć trenowanie z kettlebells ?

Czy trening zostawia ślad w postaci rozwoju kondycji? Czy można się czegoś nauczyć, poprzez codzienną pracę z odważnikiem?

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 6 sierpień, 2019 64 odsłon

Gumy oporowe

Guma oporowa jest wykonana z wysokiej jakości lateksu. Dostępna w kilku długościach od 2,5 do 45,5 m i wersjach kolorystycznych, które określają kolejne poziomy oporu. Gumy oporowe do ćwiczeń są polecane dla osób po przebytych kontuzjach oraz dla seniorów. Ćwiczenia z taśmą fitness poprawiają ogólny zakres ruchu, zwiększają wydolność organizmu oraz wspomagają współpracę grup mięśniowych.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 29 lipiec, 2019 68 odsłon

Dlaczego kettle to obowiązkowy element wyposażenia każdej siłowni?

Dobrze wyposażona siłownia to nie tylko hantle, ławki i bardzo ciężkie maszyny do ćwiczeń, ale przede wszystkim zróżnicowanie.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 29 lipiec, 2019 55 odsłon

Jak dobrać odpowiedni ciężar kettlebell do swoich potrzeb?

Błędem początkujących, praktycznie w każdym sporcie, jest przecenianie swoich możliwości. Kończy się to niestety kontuzją, zniechęceniem, a czasem nawet dużo gorzej.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 29 lipiec, 2019 86 odsłon

Co lepsze kettle czy sztanga?

Kettlebell to coraz bardziej popularne odważniki do ćwiczeń. Tworzone są z myślą o budowaniu siły i masy mięśniowej całego ciała.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 25 lipiec, 2019 47 odsłon

Główne różnice w Girevoy Sport i Kettlebell Hardstyle

Oba style wymagają uczenia się umiejętności, która wymaga czasu, aby go doskonalić - podnoszenie kettlebells nie jest łatwe ani intuicyjne dla początkujących. Warto pamiętać, że „Każda umiejętność warta nauczenia się wymaga czasu”.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 3 lipiec, 2019 87 odsłon

Jak zachować masę mięśniową w trakcie redukcji?

Celem programu redukcji jest podkreślenie wyrzeźbionych już mięśni. By to osiągnąć należy stracić na masie tłuszczowej bez utraty mięśni. Jest to jednocześnie największa trudność tego treningu.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 28 czerwiec, 2019 49 odsłon

Dlaczego warto ćwiczyć z trenerem personalnym?

Powodów, aby rozpocząć trening personalny może być naprawdę wiele. Jedynym minusem jest kwota za indywidualną pracę, która w skali miesiąca potrafi być dość duża. Jeśli natomiast nie potrafisz sam ćwiczyć, albo postawiłeś sobie wysoką poprzeczkę zaufaj specjaliście, dzięki któremu droga do osiągnięcia celu będzie łatwiejsza.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 26 czerwiec, 2019 81 odsłon

Sposoby na progres siłowy!

Kilka tygodni trenujesz i nie widzisz spodziewanych efektów? Zastanawiasz się jakie popełniasz błędy podczas treningów? Dobrze zaplanowany trening powinien skutkować w stałym progresie siłowym i sylwetkowym, a także zminimalizowanym ryzyku kontuzji i przetrenowania.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 18 czerwiec, 2019 137 odsłon

Co lepsze kettle czy hantle?

Proste i nieskomplikowane urządzenia, które pozwalają na intensywne treningi funkcjonalne, są na wagę złota.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 18 czerwiec, 2019 88 odsłon

Trening z kettlebell dla początkujących

Trening z użyciem kettlebell złożony jest z ćwiczeń globalnych oraz izolowanych. Ćwiczenia te mocno angażują wiele partii mięśniowych w tym samym czasie.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 18 czerwiec, 2019 51 odsłon

Trening w czasie upałów!

Afrykańskie temperatury nie odpuszczają, trenując podczas upałów pamiętaj o kilku ważnych zasadach, aby Twój wysiłek był bezpieczny!

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 13 czerwiec, 2019 109 odsłon

Pamięć mięśniowa.

Pamięć mięśniowa to swoisty rodzaj ruchu, który jest wykonywany przez przyzwyczajone do niego mięśnie. Powtarzanie tego samego schematu z czasem doprowadza do automatycznej jego realizacji. Zachodzi wtedy wiele zmian na poziomie wewnątrzkomórkowym.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 26 kwiecień, 2019 231 odsłon

Jakich efektów można się spodziewać trenując kettlami?

Jeśli zastanawiamy się nad profesjonalnym użyciu urządzeń, warto od razu ćwiczyć na tych turniejowych.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 26 kwiecień, 2019 191 odsłon

Czym różni się kettlebell turniejowy od żeliwnego?

Na tyle szerokie, że obecnie organizowane są turnieje z użyciem kettlebell. Czym różni się ten zwykły od turniejowego? Wyjaśniamy.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 25 kwiecień, 2019 364 odsłon

Wyposażenie siłowni crossfit i klubu fitness

Szeroki wachlarz ćwiczeń, jakie oferują siłownie crossfit i kluby fitness sprawiają, że oba te miejsca muszą być odpowiednio wyposażone.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 25 kwiecień, 2019 50 odsłon

Trening na schodach.

Po schodach warto chodzić po prostu. Zamiast korzystać z windy, wybieraj zawsze schody! Codzienne chodzenie po schodach to nie tylko idealny sposób na poprawę wyglądu nóg i pośladków, ale również budowa silnej bazy biegowej.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 25 kwiecień, 2019 331 odsłon

Ćwiczenia z odważnikami kettlebells

Odkąd pojawiły się siłownie wyposażone w sprzęt najnowszej generacji, wiele osób zapomniało o tradycyjnych przyrządach, które często bywają skuteczniejsze i bardziej przyjazne dla naszego ciała, aniżeli maszyny często powodujące przeciążenia.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 5 kwiecień, 2019 151 odsłon

Czy trening siłowy skraca mięśnie ?

Rzeczywiście uczucie napiętych i przykurczonych mięśni jest dość powszechne po intensywnych ćwiczeniach, szczególnie jeśli ciało nie zostało do nich odpowiednio przygotowane, poprzez brak rozgrzewki, nierównomierny nacisk wysiłkowy na ćwiczone grupy mięśniowe lub też brak ćwiczeń na wszystkie partie ciała.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 28 marzec, 2019 159 odsłon

Co się dzieje z Twoim organizmem po treningu?

Wiele korzystnych zmian, jakie zachodzą w wyniku systematycznego treningu widoczna jest nawet gołym okiem. Są to zazwyczaj: prosta, szczupła sylwetka mimo lepszego umięśnienia, energiczny sprężysty chód, brak objawów zmęczenia przy fizycznej i na ogół lepsze samopoczucie w dniach, w których inni czują się gorzej.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 15 marzec, 2019 226 odsłon

10 zasad, jak zwiększyć efektywność treningu siłowego.

Krótkie zestawienie 10 przykazań treningowych, dopisałbyś coś jeszcze do listy ?

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 28 luty, 2019 203 odsłon

Naturalny doping, czyli produkty spożywcze poprawiające trening - BURAK

Gdy słyszymy słowo doping zazwyczaj kojarzy się to z nielegalnymi środkami farmakologicznymi, które ingerują w naturalne funkcjonowanie organizmu.Istnieje jednak kilka sposobów na zwiększenie swojej wydolności i poprawę wyników sportowych, które bazują tylko na substancjach pozyskiwanych wprost z natury, nie powodujących skutków ubocznych, a jego stosowanie jest w pełni zgodne z prawem.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 27 luty, 2019 208 odsłon

Czy A6W spala tłuszcz ?

Popularny trening zwany Areobiczną 6 Weidera, to zestaw 6 ćwiczeń na mięśnie brzucha zaplanowany na 42 dni, czyli 6 tygodni. Każde z 6 ćwiczeń wykonujemy kolejno po sobie bez odpoczynku utrzymując spięcie mięśni w kluczowym momencie danego powtórzenia przez 3 sekundy. Schemat ćwiczeń jest łatwy do zapamiętania i są one dobrą alternatywą do standardowych brzuszków.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 26 luty, 2019 206 odsłon

Trening FBW

FBW polega na wykonywaniu ćwiczeń funkcjonalnych i wielostawowych, a unikaniu ćwiczeń izolowanych. Celem jest trening całego ciała podczas jednej jednostki treningowej. Full Body Workout często bazuje na wolnych ciężarach, czyli omijamy maszyny i sięgamy np. po kettlebells! Jest to świetne rozwiązanie, dla osób nie korzystających ze wspólnych powierzchni sportowych.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 25 luty, 2019 128 odsłon

Kontrola treningowa.

Warto jest wiedzieć co i jak kontrolować podczas programu treningowego tj. w jaki sposób ustalić czy wykonaliśmy zadania prawidłowo oraz jaki przyniosło to efekt. Właśnie temu służy zagadnienie kontroli procesu treningowego.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 15 luty, 2019 148 odsłon

Partner treningowy

Z partnerem na siłowni łatwiej jest testować nowy sposób treningowy, zastosować inną kombinację obciążeń i powtórzeń, a potem wzajemnie dyskutować o rezultatach i wynikach.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 8 luty, 2019 175 odsłon

Burpees

Czyli padnij powstań to rodzaj treningu interwałowego o krótkim czasie trwania sesji treningowej i wysokiej skuteczności spalania tkanki tłuszczowej.Burpees to sekwencja kilku następujących po sobie ruchów, wykonywanych naprzemiennie w różnych płaszczyznach. Wymagają one zsynchronizowania pracy różnych części ciała.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 7 luty, 2019 144 odsłon

Rozciąganie dynamiczne!

Stretching dynamiczny to ćwiczenia rozciągające, które polegają na szybkim naciągnięciu mięśnia i powrocie do jego naturalnej pozycji. Oznacza to, że podczas ćwiczeń porusza się kończynami w różnych płaszczyznach, w maksymalnym zakresie ruchu.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 5 luty, 2019 176 odsłon

Piloxing!

Piloxing!Boks, pilates, taniec podczas jednego treningu?Tak! W wyniku połączenia ćwiczeń gimnastycznych i aerobowych powstał trening interwałowy o nazwie PILOXING.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 8 styczeń, 2019 186 odsłon

2 Zawody CrossTreningowe z WOŚP Pabianice 12.01

Girya Fitness wspiera WOŚP, a kettlebell czeka na licytację. Bądź z nami w Pabianicach 12 stycznia.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 7 styczeń, 2019 259 odsłon

Cheat meal, czyli oszukać dietę.

Któż z nas nie był choć raz w życiu na diecie? I chyba każdy w tym okresie miał ochotę na coś, co w tej diecie jest zabronione, a co najmniej niewskazane. Wiadomo, że zakazany owoc bardziej kusi i lepiej smakuje. W takich sytuacjach możemy skorzystać z substytutu, jakim jest tzw. cheat meal, czyli posiłek oszukany.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 26 październik, 2018 374 odsłon

Trening siłowy – dlaczego zawsze będzie najistotniejszy?

Siła ma pozytywny wpływ na resztę zdolności motorycznych: szybkość, zwinność, gibkość, skoczność, wytrzymałość czy precyzję ruchów. Zaczynając od treningu siłowego, łatwiej osiągniesz wyznaczony cel w rozwijaniu każdej innej zdolności. Siła to podstawa do dalszego rozwijania konkretnych umiejętności.

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 11 październik, 2018 345 odsłon

Jak zmaksymalizować siłę ścięgien?

Skupiając się na wzmacnianiu ścięgien, nie ograniczaj się do jednego sposobu treningu. Dla siły ścięgien korzystne będą zarówno duże obciążenia, jak i wysokie zakresy powtórzeń.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 3 październik, 2018 344 odsłon

endorfiny

Wydzielanie endorfin przy wysiłku fizycznym powodują cykliczny uczucie przyjemności, wskutek czego odnosimy wrażenie że uzależniamy się od sportu. Lubimy czuć się dobrze, lubimy czuć POWER mimo zmęczenia.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 14 wrzesień, 2018 293 odsłon

Ćwiczenia izometryczne.

Jest to wykonywanie skurczu mięśni, w którym zwiększa się napięcie tkanki mięśniowej, natomiast długość włókien mięśniowych pozostaje względnie stała.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 31 lipiec, 2018 353 odsłon

Trening w czasie upałów

Afrykańskie temperatury nie odpuszczają, trenując pamiętaj o kilku ważnych zasadach, aby Twój wysiłek był bezpieczny!

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 26 lipiec, 2018 402 odsłon

Jak ćwiczyć, by być silnym?

Czy samo wytrenowanie nie wystarczy, ale mieć siłę? Skąd wiadomo, jak rodzaj treningu będzie dla mnie najlepszy? Na masę? Na rzeźbę, czy właśnie na siłę? Czy mając więcej masy mięśniowej mamy więcej siły?

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 24 lipiec, 2018 340 odsłon

Utrata masy mieśniowej wraz z wiekiem.

Utrata masy mięśniowej jest naturalnym procesem postępującym wraz z wiekiem, którego zasadniczo nie możemy zatrzymać, natomiast możemy go spowolnić oraz złagodzić.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 18 lipiec, 2018 491 odsłon

Dopasowanie wagi maczugi do stopnia wytrenowania.

Dopasowanie wagi maczugi do stopnia wytrenowaniaPoniżej przykładowy dobór obciążenia clubbell do możliwości treningowych.

Czytaj więcej
Dodano: środa, 4 lipiec, 2018 302 odsłon

Top 10 najczęściej popełnianych błędów treningowych!

Top 10 najczęściej popełnianych błędów treningowych!

Czytaj więcej
Dodano: czwartek, 28 czerwiec, 2018 317 odsłon

Kettlebell i crossfit

Kettlebell to świetne narzędzie treningowe stosowane w crossficie, aby rozwijać, utrzymywać i ulepszać potencjał sportowców.Każdy program treningowy z kettlami obejmuje proste progresje siły, wybuchowe ćwiczenia obrotowe i trening metaboliczny.

Czytaj więcej
Dodano: piątek, 15 czerwiec, 2018 350 odsłon

Pompki!

Be względu na to, czy jesteś osobą początkującą czy zaawansowaną znajdziesz wersję pompek, która będzie stanowiła dla Ciebie wyzwanie.Możliwości na wykonanie pompek jest tak wiele, że ciężko sprawić, by to ćwiczenie mogło się znudzić.

Czytaj więcej
Showing 1 to 50 of 97 (1 Pages)